Medlem

Som medlem i Tanums Brukshundklubb har du tillgång till  våra Agility och Lydnadsplaner (Apell plan), dessutom får du delta i alla aktiviteter som anordnas på klubben. Vid kurser, tävlingar och andra arrangemang hålls vår klubbstuga öppen med försäljning av fika.

Du är också olycksfallsförsäkrad och har 10 % på AGRIA: s hundförsäkring.

Som ordinarie medlem i Tanums Brukshundklubb blir du även automatiskt medlem i Svenska Brukshundklubben (SBK) och får då även tidningen “Brukshunden” 6 gånger/år.

Både medlemsavgift samt kursavgifter insättes på Bankgiro: 683-7249 eller på Swish 1232817575 ( Läs mer Info på underrubriken MEDLEMSKAP resp. KURSER)

Om du redan är medlem i någon annan lokalklubb eller någon av SBK: s rasklubbar
(Australien Cattledog, Australian Shepherd, Beauceron, Belgisk Vallhund, Bouvier Des Flandres, Boxer, Briard,  Collie, Dobermann, Hollandse Herdershond, Hovawart, Kelpie, Riesenschnauzer, Rottweiler, Schäfer, Svart Terrier, Vit herdehund) har du möjlighet att egenträna på vår klubb.

Välkommen till våran klubb!