APPELLKURS med inriktning SPÅR

INSTÄLLT PGA FÖR FÅ DELTAGARE - SE BRUKSHELG för ny anmälan!

Är du sugen på att börja tävla i bruksprov?

I den här kursen lär du dig grunderna i vad som krävs för att starta i appellklassen i spår (den första klassen). Vi träffas 6 gånger och kör spår varannan gång och lydnad varannan gång.

Start: Torsdagen den 30 mars
Tid: Kl. 18:30 - 20:15
Kostnad: 1100 kr

Eftersom den här kursen riktar sig till dig som vill tävla, finns särskilda krav för deltagande där hunden ska:

• ... vara registrerad i SKK.
  • ... vara minst 12 månader gammal. Om hunden är över 18 månader ska den ha genomgått MH.
  • ... och ha någorlunda grundlydnad; den ska kunna sitt, ligg, inkallning, kontakt och koppelgående.

Max 4 deltagare.

Frågor och information till kursledaren Helena Lindhe på antingen mail: helena@tanumsbk.se eller
sms 070-265 06 79.

Du betalar senast en vecka innan kursstart på
Bankgiro: 683-7249 eller på Swish 123 281 7575 .

Är du inte medlem i Svenska Brukshundklubben och vår Klubb så anmäler du dig till SBK här https://brukshundklubben.membersite.se/

Mer information om medlemskap kan du läsa här på Medlemssidan! Medlemskapet skall vara giltigt under HELA kurstiden.

Anmälan är bindande