LYDNADSLÄGER med Heidi Billkvam 5-6 Februari 2022

FULLSATT KURS - RESERVPLATSER kommer erbjudas förtur till nästa kurs

Nytt helgläger med Heidi den 5-6 februari 2022 här i Tanum.

Det finns 6 platser med hund under helgen och vill du endast deltaga med en åhörarplats  (800 kr) så meddelar du detta. Vi prioriterar plats till de som vill gå med hund först och främst. Och så kommer vi att hålla till på Tanums ridklubb denna gången.

Anmäl dig via formuläret och tänk på att din anmälan är bindande.

Pris 2600 kr med hundekipage
Pris  800 kr för åhörarplats

Heidi kör effektivt och med rullande ekipage och följande ekipage står på tur för snabba byten. Vill du läsa mer om Heidi så se mer under anmälningsformuläret.....

Ta med egen lunch och fika!

Vi håller oss till de restriktioner som gäller med anledning av Corona.
Vid frågor hör av dig till Daisy Kvick Karlsson på  daisy.kvick@hotmail.com

Varmt välkommen med din anmälan!

STÄNGD FÖR ANMÄLAN

Heidi började sin karriär med Border Collien Shanty, som hon vann EM i lydnad och Norsk Mästerskap samt en silvermedalj på VM. Heidie & Shanty vann 3 ggr årets lydnadshund i Norge.

Heidi har varit lagledare för svenska lydnadslandslaget under två år, hon har även tränat det Italienska lydnadslandslaget.

Efter att ha flyttat till Sverige och börjat med Border Collie uppfödning, Bolobompa, var Heidi med i SM i lydnad och kom på 7 plats. Tyvärr 5 år gammal endast gick Shanty bort. All tävlingslust med lydnad försvann. Heidi bestämde sig för att börja med vallning istället.

Vann SM i vallning 2014 och har varit med i svenska landslaget i vallning i 4 år.

Heidis träningsfilosofi är att: träna in alla moment så positivt som möjligt och med ett belöningssystem som hon själv kallar för ”full fest” belönas hunden upp ordentligt.

Vill du läsa mer om Heidi kan du gå in på hennes hemsida som heter www.kronbacken.se