Monica Henriksson – Förberedande tävlingskurs och Privatlektioner nu i vår!

Tanums Brukshundklubb har i samarbete med Monica Henriksson tagit fram en möjlighet för dig att både gå kurs i tävlingslydnad på 3 tillfällen (16 april, 10 maj och 16 juni) samt boka dig för enskilda privatlektioner för Monica Henriksson i anslutning timmarna före kursen!

Monica är en utomordentlig problemlösare - så passa på nu när detta unika tillfälle ger dig möjlighet att konsultera henne i allt du funderar kring din hund – oavsett vad/vilka problem du känner att du vill ha hjälp med!

Vi tänker oss upplägget enligt följande, där alla tre dagarna (fredag 16 april, måndag 10 maj och onsdag 16 juni) ser likadana ut tidsmässigt:

Bokningsbara privatlektioner under följande timpass:
Kl. 14 – 15                         Kl. 15 – 16                         Kl. 16 – 17

Därefter följer kursen i Lydnad där vi förbereder oss inför tävling
mellan kl. 18-20 som omfattar alla 3 dagar!

Pris per privatlektion ligger på 580 kr/timma
Kurskostnad i tävlingslydnad för 3 gånger 1500 kr

Beräkningen är gjord under förutsättning att det blir minst 6 ekipage på kursen. Vid färre antal kan kursen komma att bli något högre.

Betalningen skall vara gjord senast 1 vecka före kursstart till
Bankgiro: 683-7249 eller på Swish 123 281 7575.

Monica - som varit aktiv i Svenska Brukshundklubben den större delen av sitt liv - driver ett företag som heter ”Hundkonsult i Väst” där hon förutom kursverksamheter även gör beteendeutredningar, håller privatlektioner samt föreläsningar och seminarier i hundrelaterade ämnen.

Hon har en lång bakgrund med gedigen utbildning och vill du läsa mer om Monica Henriksson så gå gärna in på hennes hemsida

Vi vet att många av er besökt Monica i Göteborg, så passa nu på när Monica kommer till oss i Tanum. Så slipper du långa bilresor!

Välkommen till en spännande vår med Monica Henriksson!

[easy-contactform id=4949]