HUNDENS VECKA 7 – 13 september!

Under vecka 37 arrangeras HUNDENS VECKA ihop med Studiefrämjandet runt om i Sverige.

Studiefrämjandets vision med Hundens vecka är att alla hundägare ska ha ett aktivt liv med sin hund. Hundens vecka ska bidra till en bättre folkhälsa.

Tanken med Hundens vecka är att hundklubbarna runt om i landet ska få möjlighet att visa sin verksamhet mot både egna medlemmar och blivande medlemmar.

Vi på Tanums Brukshundklubb vill därför att Du kommer till oss så vi får visa Dig och Din Hund en del av det ideella arbetet som sker på klubben och lite till.

Därför har vi nu en fullspäckad vecka från måndag till söndag med en eller flera aktiviteter av olika slag HELA VECKA 37! Håll utkik efter vårt kompletta program för veckan.
Men redan nu kan vi avslöja att du får bl.a. Pröva-på Agility, Pröva-på Rallylydnad, Pröva-på Startklass i Lydnad, Vad är DOGA och hur funkar "DOGGING", Hundens hälsa m.m.

Välkommen!