INSTÄLLD tills vidare – Handler-kurs

Vill du träna på att visa upp din hund?

Datum och tid: Måndagar 27/4, 4/5, 18/5 kl. 18:00-20:15.
Plats: Tanums brukshundklubb
Kursledare: Thina Melleby
Kurskostnad: 800 kr

Denna kurs är för dig som vill lära dig att visa upp din hund på utställning och/eller utveckla dina handlerfärdigheter. Både nybörjare och mer vana utställare får träna på allt som ingår i ringen. Varje ekipage får individuell handledning och tips som stärker er.

Passa på att komma i bästa uppvisningsform inför utställningarna i Lidköping 2-3 maj och Vänersborg 13-14 juni! Dessutom kan du öva på den inofficiella utställningen på Orust 30 maj där instruktören också dömer.

Thina Melleby har tränat, tävlat, fött upp och ställt ut hundar sedan 1980-talet. Hon har gedigen erfarenhet av utställningar och handling och har haft ringträningar och handlerkurser i många år.

Du betalar senast en vecka innan kursstart på
Bankgiro: 683-7249 eller på Swish 123 281 7575

Anmäl dig till kursen genom formuläret nedan!

Anmälan är bindande!

Glöm inte att lösa medlemskap om du inte redan är medlem i SBK och Tanums Brukshundklubb! Är du inte medlem så anmäler du dig här på Medlemssidan!

Kursen arrangeras av Tanums brukshundklubb i samarbete med Studiefrämjandet.

[easy-contactform id=3533]