NY KOD!!

Från och med 27 december 2019 har vi ny kod till våra 2 träningsplaner.

Detta är till följd av ytterligare en kortare periods förstörelse inne på främst agilityplanen. Uppenbarligen använder någon/några denna plan till nån form av rasthage/lekhage där hundbajs ej plockas upp, tuggande på agilityhinder och trasiga nummerskyltar hittas.

Vi vill gärna tro att du - som är betalande medlem - inte gör dessa saker. Men om du lämnar ut koden till någon som säger sig vara medlem - skicka dessa personer hellre vidare till oss. Vi svarar oftast omgående i telefon och är uppdaterade om vilka som fortfarande är medlemmar.

Har du lämnat ut koden till någon, men blir osäker om denne är medlem. Ring oss!

Vi förstår att man vill vara hjälpsam - det skall man vara, men det är tyvärr ENDAST BETALANDE MEDLEMMAR som har tillgång till våra planer. Annars får vi ta till andra åtgärder för att få slut på hundägare som inte respekterar våra träningsytor och arbetsredskap.

Betalande medlemmar får alltid ett mail med den nya koden!
Har just DU inte fått mail? Då kanske vi saknar din epostadress. Hör av Dig till Lotta Mårtensson.

//Hopp om ett bra träningsår 2020 för Dig och Din Hund!

Marléne Allebring - mobil 070-553 68 76
Maggie Hedemyr - mobil 070-338 32 81