ALLMÄNLYDNAD – FULLSATT!!!

Här är kursen för dig som vill få en bra allmänlydnad/vardagslydnad på din hund. På kursen kommer du få träna din hund i bla. kvarsittande med störning, möte med främmande hund på stig/gångväg, stoppkomando, passivitetskontroll, nosaktivering, inkallning med störning och mycket mer.

Hunden blir aldrig "färdig". Att ha en lydig hund är ett livslångt projekt och behöver övas varje dag i olika situationer och miljöer.

Kursstart söndagen den 3/9 kl. 18:00-20:00
 (10/9, 17/9, 24/9, 8/10 & 15/10)

Kostnad 820kr( fika ingår). Du betalar senast en vecka innan kursstart på Bankgiro: 683-7249 eller på Swish 123 281 7575.  Anmäl dig till kursen genom formuläret nedan!

Anmälan är bindande!

Glöm inte att lösa medlemskap om du inte redan är medlem i SBK och Tanums Brukshundklubb! Är du inte medlem så anmäler du dig här på Medlemssidan!

Kursledare Lise-Lotte Mårtensson & Sofie Johansson

STÄNGD FÖR ANMÄLAN