VALPKURS – FULLSATT!!!

I Tanums Brukshundklubb regi, med start söndagen den 15/1 2017

Vi kommer att hålla till på Tanums Ridklubb.

Kursen är på totalt 6 gånger kl. 10-12

Anmälan sker via formulär, se nedan

Instruktör: Lena Sand
   Vid funderingar mejla: certains@hotmail.com, alternativt
   ring Lena efter kl 18:00 på 073-8115997

Vi använder oss av boken ”Härliga valptid” och dess arbetshäfte skriven av Inga-Lill & Curt Blixt. Dessa ingår i kursen.

Din hund skall vara minst 12 veckor gammal och fullt vaccinerad.

Kostnad 1120 kr för valpkurs inkl. litteratur

Medlemskap Tanums Brukshundklubb, Pris: 480 kr. Från 2017 höjs avgiften till 510 kr
   Om du är medlem i en rasklubb eller en annan SBK ansluten klubb, Pris: 140 kr

Om du redan är medlem i Strömstads Brukshundklubb behöver du för den här kursen ej betala delmedlemskap i Tanums Brukshundklubb.
   Skriv ner ditt medlemsnummer som du har i Strömstads BK i din kursanmälan.

Glöm inte att lösa medlemskap om du inte redan är medlem i SBK och Tanums eller Strömstads Brukshundklubb! Är du inte medlem så anmäler du dig här på Medlemssidan!

Du betalar senast en vecka innan kursstart på Bankgiro: 683-7249 eller på Swish 123 281 7575  Anmäl dig till kursen genom formuläret nedan!

STÄNGD FÖR ANMÄLAN