EGENTRÄNING i Ridhuset

Precis som förra vintern kommer klubben att hyra ridhuset för kursverksamhet ett antal söndagar med start 15 januari.

I ridhuset kommer vi att erbjuda följande kurser såsom - Valpkurs - Appellspårkurs - Intensiv agility - Egenträning

Egenträningen, som var uppskattad förra året, gav medlemmar möjlighet att dels träna hundmöten, få tips på ny träning med sin hund samt chansen till aktiv inomhusträning utan att behöva välja en specifik kurs.

I likhet med förra året kommer 2 Inspiratörer att närvara från Klubben för att bistå er som så önskar! Detta just för att många upplever det svårt att komma igång med sin egenträning. I upplägget kommer stationer att finnas där du kan träna på just det du vill med din hund. Har du förslag eller önskemål om något så passa på att ange detta i din anmälan.

Det finns alltså möjlighet att prova på bra övningar, få tips och framförallt - vi hjälper varandra! Inspiratörerna kommer att ha med sina egna hundar. Vi har plats för ca 12 ekipage.

Vi träffas följande 7 söndagar kl. 10-12 på Tanums Ridklubbs Ridhus 15 jan, 22 jan, 29 jan, 5 feb, 19 feb, 26 feb och 5 mars! Observera att det inte är någon träning den 12 feb. Däremot är du hjärtligt välkommen på vårt ÅRSMÖTE denna dag 12 febr kl 17.00 till Ridhusets konferenslokal!

Du betalar senast en vecka innan kursstart på Bankgiro: 683-7249 eller på Swish 1232817575 Kursavgift: 500 kr för alla träffarna! Anmäl dig till egenträningen genom formuläret nedan!

Är du inte medlem i SBK och Tanums Brukshundklubb så anmäler du dig här på Medlemssidan!

Vi syns!

[easy-contactform id=2088]