BESTÄLLNING KLUBBKLÄDER

Nu utökar vi våra klubbkläder till att även omfatta MÖSSA samt en STICKAD FLEECEJACKA.

Och givetvis har vi ju våra 2 olika modeller av Klubbjackan Pinewood samt Revolution Race! Se beskrivningar och bilder nedan på samtliga plagg.

MÖSSA, 100 kr
Finstickad elastisk lätt åtsittande mössa i 2 färger, röd och ljusgrå. Mössorna har en lite längre modell så att man kan dra bak den....eller också gömma en massa hår!
 Vår egen logga kommer att tryckas i ett mindre format passande till mössan.

STICKAD FLEECEJACKA, pris 350 kr.
 Denna modell är finstickad med foder av microfleece. Färg:gråmelerad. Försedd med hel dragkedja och krage. Perfekt under klubbjackan nu under vintertid. Till våren kommer vi erbjuda en väst till vilken denna fleecejacka kommer att passa.

Även här kommer vi att sätta vår egen lite mindre logga upptill på ärmen.

Denna finns i storlekarna HERR XS-XXL samt DAM 34-44.

Om du tvekar vilken storlek du skall ha så fick vi rådet att dam modellen är lite små i storleken.

Herrstorlekarna är av ordinära modeller.

Så har vi våra 2 klubbjackor Pinewood, 1299 kr samt Revolution Race 695 kr.

Pinewood med fler fickor som lämpar sig för tex lydnad samt en jacka från Revolution Race som är smidig och lätt och anpassar sig lite bättre till tex agility. Båda jackorna är svart. Klubbloggan sitter på ryggen. Sedan kommer troligen 1-2 sponsorer att få sina loggor.

Använd beställningsformuläret nedan! Observera att anmälan/beställning är bindande!

BESTÄLLNINGSTID - senast söndag 15 jan 2017!

Pinewood, 1299 kronor

Vind- och vattentät jacka för alla som älskar att träna hund även i dåligt väder! Passar både dam och herr. Flertalet funktionella fickor som t.ex. stora framfickor med lock, två fickor som lätt kan tvättas ur, lämpliga för hundgodis samt praktisk ryggficka. Dubbla bröstfickor med lock samt två bröstfickor med dragkedja. Avtagbar och vattentät kapuschong med förstärkt brätte för att hålla regnet borta från ansiktet. Fodrad med High-Ventilation™ nätfoder för extra komfort. Tre styck D-ringar samt visselpiphållare. Funktionell hållare för vattenflaska på ryggen. Reflexdetaljer. Reglerbar i midja samt i nederkant. Tvåvägs dragkedja. Innerficka med dragkedja. Med dragkedja öppningsbar nederkant för att möjliggöra klubbtryck eller brodyr. Yttertyg 100% nylon, nätfoder i 100% polyester.
 Storlekar XS-XXL

Vattenpelare: 6.000 mm
 Andas: 6.000 g/m2/24h

RevolutionRace hybrid jacket, cirka 695 kronor

Hybridjackan från RVRC är optimerad för bästa andasförmåga, ventilationspanelerna sträcker sig från från sidan upp till armhålan. Med sin 2,5 lagers konstruktion i stretchmaterial håller den emot rejält med regn och ventilerar extremt bra. På ryggen finns en stor dold ryggficka med öppning åt båda hållen. Det är en multifunktionell jacka som passar många aktiviteter som vandring, hundsport, längdskidåkning, golf och löpning.

° Tumgrepp i ärmslut
 ° Reflexprint på bröst, huva och baksida axel
 ° Stora ventilationspaneler under arm och längs sidor
 ° En bröstficka och två handfickor med blixtlås