Vinterns och vårens kurser 2017

Kurser i Tanums Ridklubbs ridhus söndagar med start v.2

Nu börjar det bli kallt och mörkt många går in i dvala när det gäller att aktivera sig och sin hund. Tanums Brukshundklubb kommer ännu en gång att hyra ridhuset av TARK (Tanums Ridklubb) där vi bland annat kommer att hålla med en kurs i APELLKLASS LYDNAD, INTENSIV AGILITY-DAG samt EGENTRÄNING med inspiratörer/instruktörer.

Vinterkursernas annonser kommer inom kort där anmälningsformulär kommer att finnas.

Vi kommer även att köra en HUNDMÖTESCLINIC i annan lokal.

Och så vårens kurser .........

Fram i vecka 12/13 startar därefter vårens kurser med bland annat VALP,UNGHUND, RALLY, AGILITY både nybörjare o fortsättning, BARMARKSDRAG både nybörjare o fortsättning.

Fler kurser och aktiviteter är på gång!

Saknar du nåt? Lämna ditt önskemål i formuläret nedan så vet vi vad du efterfrågar. Möjligheten är stor att vi utformar kursen efter ditt önskemål!

[easy-contactform id=1425]