Då drar vi igång våra TEMA-träningar!

Nu på onsdag 31 aug kl. 18.00 är det dags för höstens första inspirerande TEMA-träning!

Varje TEMA-träning äger rum varannan onsdag 18-20 och det kommer att finnas 2-3 värdar för träningskvällen som består av instruktör/inspiratör och medhjälpare. Vill du vara med som medhjälpare? Läs mer här!

Kostnad: Alla medlemmar i klubben tränar GRATIS och Icke medlemmar är hjärtligt välkomna till en kostnad av 100 kronor/kväll.
Vill du bli medlem så anmäler du dig här på Medlemssidan!

Vi kommer att ha ca 4 olika stationer med olika träningsmoment. Några stationer återkommer i omgångar och det är upp till varje instruktör/inspiratör att lägga upp kvällens träningsmoment.

Här kan nämnas att vi kommer ha en station med RINGTRÄNING både denna onsdag 31/8 och nästa som blir 14/9. Kan vara lägligt framförallt med tanke på den Lydnadstävling som äger rum på klubben 17 sep 2016.

I Klubbstugan finns fika att köpa. Men tänk på att ta med dricksvatten till din fyrfota vän o dig då klubben inte har rinnande vatten.

Ingen föranmälan krävs - det är bara att dyka upp!

Alla är hjärtligt välkomna!!!

Hälsar Instruktörer & Inspiratörer i Tanums Brukshundklubb

- Klubben för Dig och Din Hund -