TEMA-träningar hösten 2016

TRÄNA MED OSS I HÖST!

Vi träffas på UTVALDA ONSDAGSKVÄLLAR med start v.35
den 31 augusti kl. 18-20

Vi kör igång vår uppföljning från vinterns Egenträning och de gångna onsdagarnas Inspirationsträningar där vi i likhet med dessa nu kommer att hålla Öppet träning på klubben för dig och din hund 1-2 onsdagskvällar varje månad med start onsdagen den 31 augusti.

Kostnad: Alla medlemmar i klubben tränar GRATIS och Icke medlemmar är hjärtligt välkomna till en kostnad av 100 kr/kväll.

Det kommer att finnas två planvärdar (instruktör, inspiratör eller annan hunderfaren person) på plats som samlar alla deltagare i starten för att presentera 3-4 iordningställda temastationer på träningsplanen. Temastationerna kommer att variera från gång till gång och det kommer även att finnas inslag av olika ”prova-på-aktiviteter” för att öka kunskapsbredden hos er av vad Tanums brukshundklubb har att erbjuda dig och din hund på övriga kurser. Det handlar om valda delar ut lydnad, rallylydnad, klickerträning, trix, agility, draghund m.m. Det är upp till varje instruktör och inspiratör att planera kvällens träningstillfälle. Önskemål och övriga åsikter mottages tacksamt på nedanstående kontaktformulär.

Om medlemskap önskas, kolla vidare på Medlemssidan.

Dessa dagar är även användbara för dig som vill socialträna din hund och för att kanske "hålla igång" träningen mellan kurser.
Och givetvis är man välkommen att träna på det man känner för.

Ingen föranmälan - utan det är bara att dyka upp!

Alla är hjärtligt välkomna!!!

Hälsar Instruktörer & Inspiratörer i Tanums Brukshundklubb

- klubben för Dig och Din Hund -