Funktionär på Agilitytävling

cropped-Tanums-Brukshundklubb-e1440681010537.jpgStrömstad bk logo

HEJ!

Vill du vara med som funktionär när Tanums BK och Strömstads BK har sina officiella agilitytävlingar i juli och augusti?

Du behöver inte kunna något. Vi lär er. Det vi behöver hjälp med är folk i köket/kiosk/cafeteria, hinderfixare, koppelbärare, tidtagare, inropare , ögon m.m.

Eftersom både Strömstad BK och Tanums BK är små klubbar så har vi valt att samarbeta vid dessa tävlingar. Strömstad har sin tävling 16-17 juli på Skee idrottsplats vid Lions Hov och Tanums BK den 13 augusti på Sparvallen i Tanumshede.

Så har du sambo, man, syskon, kompis eller någon annan som kan tänka sig att hjälpa till så maila Ing-Marie ingamaja1@hotmail.com eller Marlene allebring.marlene@gmail.com och skriv vilka dagar/dag ni kan tänka er att hjälpa till. ”Tanum ställer upp med funktionärer för Strömstad och tvärtom”.

Maila DITT INTRESSE innan den 12 maj då vi skall ha ett möte för att stämma av. Ni behövs och är viktiga för att vi skall kunna genomföra dessa tävlingar.

Vi ser givetvis till att ni får i er något i magen under dagen. Ju fler som kan hjälpa till ju smidigare går det.

Det behövs ca 20-25 funktionärer per tävlingsdag plus avbytare.

TANUMS BRUKSHUNDKLUBB

AGILITYBILD3