NY OMGÅNG BESTÄLLNING AV KLUBBJACKA denna veckan v 3 – 2016!!!

På särskild förfrågan från er medlemmar har vi möjlighet att köra ytterligare en omgång beställning av Klubbjackan Pinewood!

Passa på att beställa nu - senast söndag 24 jan 2016 - för på måndagen sänder vi beställningen!

Nu har vi äntligen fått någorlunda klart med alla loggor, sponsorer och kostnader som berör våra klubbjackor.

Det kommer att finnas två sorter, en jacka från Pinewood med fler fickor som lämpar sig för tex lydnad samt en jacka från Revolution Race som är smidig och lätt och anpassar sig lite bättre till tex agility.

Båda jackorna kommer att vara svarta. Klubbloggan kommer att sitta på ryggen. Sedan kommer 2 sponsorer att få sina loggor.

Vi hade jackor för provning på medlemsmötet den 26 september. Se bilderna. Daisy har en Pinewood av stl. Large och Daisy är 174 cm lång. Både Daisy och Helena har en luvtröja/hoodie under jackan.

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! 😃

Använd beställningsformuläret nedan! Observera att anmälan/beställning är bindande!

FÖRLÄNGD BESTÄLLNINGSTID - senast söndag 24 jan 2016!

Pinewood, 999 kronor [easymedia-gallery med="1991" filter="1"]

Vind- och vattentät jacka för alla som älskar att träna hund även i dåligt väder! Passar både dam och herr. Flertalet funktionella fickor som t.ex. stora framfickor med lock, två fickor som lätt kan tvättas ur, lämpliga för hundgodis samt praktisk ryggficka. Dubbla bröstfickor med lock samt två bröstfickor med dragkedja. Avtagbar och vattentät kapuschong med förstärkt brätte för att hålla regnet borta från ansiktet. Fodrad med High-Ventilation™ nätfoder för extra komfort. Tre styck D-ringar samt visselpiphållare. Funktionell hållare för vattenflaska på ryggen. Reflexdetaljer. Reglerbar i midja samt i nederkant. Tvåvägs dragkedja. Innerficka med dragkedja. Med dragkedja öppningsbar nederkant för att möjliggöra klubbtryck eller brodyr. Yttertyg 100% nylon, nätfoder i 100% polyester.
 Storlekar XS-XXL
 Vattenpelare: 6.000 mm
 Andas: 6.000 g/m2/24h

RevolutionRace hybrid jacket, cirka 600 kronor [easymedia-gallery med="1993" filter="1"]

Hybridjackan från RVRC är optimerad för bästa andasförmåga, ventilationspanelerna sträcker sig från från sidan upp till armhålan. Med sin 2,5 lagers konstruktion i stretchmaterial håller den emot rejält med regn och ventilerar extremt bra. På ryggen finns en stor dold ryggficka med öppning åt båda hållen. Det är en multifunktionell jacka som passar många aktiviteter som vandring, hundsport, längdskidåkning, golf och löpning.

° Tumgrepp i ärmslut

° Reflexprint på bröst, huva och baksida axel

° Stora ventilationspaneler under arm och längs sidor

° En bröstficka och två handfickor med blixtlås