FULLT!!!! – Nybörjarkurs i Rallylydnad, startar 17 januari 2016

Varmt Välkommen till nybörjarkurs i Rallylydnad!

Start Söndag den 17 januari 2016 kl. 10.00 - 12.00 på Tanums Ridklubb (inomhus i ridhus)

Antal kurstillfällen 7st. datum: 17/1, 24/1, 31/1, 14/2, 21/2, 28/2, 13/3

Använd nedanstående anmälningsformulär till Kursanmälan Rally!

Rallylydnaden bygger på glädje och samarbete och ger dig och din hund en bättre kontakt.

Rallylydnad är inget som ska gå fort utan hundföraren som guidar sin hund genom en bana med skyltar, det ska vara roligt, stärka samarbetet och öka kontakten mellan förare och hund. Det är lite av en blandning mellan traditionell lydnad och freestyle. Passar både ung som gammal.

Vi börjar inomhus i cafeterian med teori utan hund så det är bra om ni har rastat av er hund ordentligt och sen sätter den i bilen.

Ta med vattenskål och massor med favoritgodiset till hunden, vaccinationsintyg och inbetalning av kursen, du behöver papper och penna att anteckna med.

Du betalar senast en vecka innan kursstart på

Bankgiro: 683-7249 eller på Swish 1232817575 Kursavgift: 1100kr (inkl kursbok).

Vi använder oss av boken "100% Rallylydnad" som kurslitteratur och denna ingår i kursavgiften.

Utöver kursavgiften tillkommer medlemsavgiften. Välj mellan Ordinarie, Ungdom eller Ytterligare klubbmedlemskap:

• Ordinarie medlem i Tanums Brukshundsklubb 470kr (ej tidigare medlem i någon annan SBK klubb)
  • Ungdom upp till 25 år 275 kr
  • Lokalmedlemskap 140kr om du är medlem i annan brukshundsklubb el rasklubb inom SBK/SKK (obs! Gäller ej för dig som endast är med i lokal SKK-klubb).

Fyll i DIN ANMÄLAN OM MEDLEMSKAPET på den andra av nedanstående formulärer så behöver du endast ange ditt för- och efternamn på betalningen med tillägg RALLY!

ANMÄLAN ÄR STÄNGD eftersom kursen är fullbokad!

Om du mot förmodan använder vanligt blankt inbetalningskort så tänk på att skriva namn, adress och personnummer samt hund på inbetalningen.

Mina uppgifter: mobil: 0703 383281 mail: maggie-sv@hotmail.se

Varmt välkomna till Tanums Brukshundsklubb- Klubben för Dig och Din hund.

Vägbeskrivning: Tanums Ridklubb, Grebbestadsvägen 2, 457 91 Tanumshede

Med vänlig hälsning Maggie Svensson