KLUBBEN EFTERLYSER!

DAGS att välja KLUBBSTYRELSE 2016

för Tanums Brukshundklubb

Valberedningen har varit igång ett tag för att hitta nya kandidater till 2016 års styrelse, som väljs av årsmötet i början av nästa år. Och vi behöver er medlemmar till hjälp för att lyckas med en komplett styrelse. De funktioner som nu saknas är:

• Kassör

Vad får jag ut av att sitta i styrelsen?
Du får en helhetssyn över all verksamhet i klubben och så även större insikt och möjlighet till påverkan. Du kan påverka hur vi ska ha det framöver i Brukshundklubben och hur tävlingsgrenarna utvecklas. Du får en chans att knyta kontakter med inflytelserika och kunniga hundmänniskor med lång erfarenhet. Och inte minst – du gör en stor insats för din klubb och för din organisation!

ÄR DU INTRESSERAD AV ATT JOBBA för Klubben? ELLER KÄNNER DU NÅGON SOM SKULLE PASSA?
Kontakta undertecknade för att lämna synpunkter till valberedningen och/eller för att lämna förslag på lämpliga personer till styrelseuppdrag. Tveka inte – hör av dig!

Marlene Allebring    (Mobil:0705536876)

Inger Cederberg  (Mobil:0703162188)