Kurs i blodspår för nybörjare

STÄNGD FÖR ANMÄLAN!!!

Nu kör vi igång med en efterfrågad kurs i Blodspår!

Start den 6/9 2015 kl.9.00 - ca 13.30

Deltagarantal: max 8 platser

Plats: Klubbstugan Tanums Brukshundklubb
Ledare: Mikael Spindel
Kurskostnad: 800kr

Första tillfället är söndagen den 6/9, då slår vi ihop så att det blir två tillfällen, 2x3 kurstimmar.

Nästa tillfälle är fredagen 11/9 kl. 17:30, då har vi 1x3 kurstimmar (avsätt en extra timme här ca 4). Vi håller alltså på till ca 20.00 - 20.30.

Vi spårar i skymning & mörker för att få det så verklighetstroget som möjligt, ifall ni vill komma vidare på eftersök med er hund.

Förkunskap behövs inte. Vi vill veta hur mycket ni har spårat tidigare för att kunna anpassa svårigheten till varje ekipage.

OBS! Anmäl dig genom anmälningsformuläret här nedan. Först till kvarn gäller!

Du behöver: Spårlina, valfri spårsele eller spårhalsband. Belöning ex; godis då du har rådjursklöven till jaktlek, alternativ har du annan leksak.

Tanums Brukshundklubb i samarbete med jägarförbundet och studiefrämjandet

– Klubben för Dig och Din hund-

Vi hoppas att vårt formulär har kommit i funktion igen!

OBS! Om du inte får svarsmail från instruktören inom 3 dagar så önskar vi att ni sänder ett vanligt mail till: ordf@tanumsbk.se.

Och lämna samma uppgifter som i formuläret/Tack