Sveriges Hundungdom 7-25 år

SUPPLEANT: Lina MatssonVill du bli medlem i Sveriges Hundungdom? Registrera dig på deras hemsida
SHU MedlemsidanOBS - Betalningen sker samtidigt som du registrerar Dig!

PÅ SHUs sida : Fortsätt med den gula raden "För Dig mellan 6-25 år"

• Steg 1 VÄLJ:
    -  Välj vilket år du är född.
    -  Välj "Typ av medlemskap. Tex Ungdom 320/år".
    -  Välj en hundungdomsklubb nära dig. T.ex  Göteborg hundungdom.
    -  Välj ras- special- eller verksamhetsklubb. HÄR VÄLJER DU TANUMS BK
    Du får nu bekräftelse på dina val.
  •  Steg 2 PERSONUPPGIFTER
    - Fyll i samtliga uppgifter. Glöm inte din e-post adress.
  • Steg 3 BETALNING
    -  Här kommer du att välja betalsätt och du skickas till din internetbank om du väljer detta.
    -  Genomför betalningen.
  • Steg 4 KVITTO
    Du får nu ett kvitto på både anmälan och betalning. Detta sänds till den epostadress du uppgav tidigare.

SVERIGES HUNDUNGDOM skriver......

Vi vänder oss framför allt till dig som är mellan 7 och 25 år. Vi arbetar för att ge unga hundintresserade möjlighet att utbilda sig, att få tävla med sin hund, att träffa andra i samma ålder och att få ha kul tillsammans med sin hund. I vår organisation är det vi ungdomar som bestämmer över vad vi ska göra.

Som medlem hos oss får du många förmåner. Du får bland annat medlemstidningar och ungdomsmedlemskap. Ungdomsmedlemskapet gäller för dig som är under 25 år. Det betyder att du får ett extra medlemskap i en av SKK:s specialklubbar. För dig som är under 18 år innebär ditt medlemskap att du även blir medlem i SKK länsklubb. Andra förmåner är att du får 10 procents rabatt på enskild hundförsäkring hos Agria.

Medlemsavgiften är 320 kr för 12 månader
Vårt medlemskap är rullande, du är alltså medlem ett år från det att du betalat in avgiften. Ditt medlemskort skickas hem till dig inom ca en månad efter det att vi fått betalningen
.