Medlem i Tanums Brukshundsklubb

Som medlem i Tanums Brukshundklubb har du tillgång till  våra Agility och Lydnadsplaner, dessutom får du delta i alla aktiviteter som anordnas på klubben. Vid kurser, tävlingar och andra arrangemang hålls vår klubbstuga öppen med försäljning av fika.

Du är också olycksfallsförsäkrad och har 10 % på AGRIA: s hundförsäkring. Som A-medlem i Tanums Brukshundklubb blir du även automatiskt medlem i Svenska Brukshundklubben (SBK) och får då även tidningen "Brukshunden" 6 gånger/år. Delbetalande medlem kan du bli om du redan är medlem i någon annan lokalklubb eller någon av SBK: s rasklubbar:
Australien Cattledog, Australian Shepherd, Beauceron, Belgisk Vallhund, Bouvier Des Flandres, Boxer, Briard,  Collie, Dobermann, Hollandse Herdershond, Hovawart, Kelpie, Riesenschnauzer, Rottweiler, Schäfer, Svart Terrier, Vit herdehund.

Hjärtligt välkommen till våran klubb!